Çok nadir emiyor , diş çıkınca bıraktı , ama dişten önce ben sızlansa da eldiven geçirirdim , çok zor oluyordu evet ama 1 gün bazen 2 gün arayla elini emince eldiven geçirdim. Yani sürekli değil baktım çok sinirleniyor çıkarırım . Bebeği çok zorlamanın alemi yok . Siz de üzülmeyin 1 yaşa kadar normal diyorlar. Kasmayın bırakır .