mgshnaslna bebeğim 3 aylık hala kundak yapıyorum yapmadığım zaman uyumuyor elleriyle kollarıyla kendini uyandırıyor 3 aydan sonra kundak yapmayın diyorlar dönmeyi öğrenebilmesi için siz ne zaman bıraktınız ne zaman geçer bu refleksleri?
Linlin1511 mgshnaslna 5 aylıktı anca bırakmıştık kundağı. önce tek kolunu çıkartmıştım bir süre tek kolu dışarda teki kundakta uyuttum
_mom mgshnaslna benimki kundakla uyaniyordu ya 20 gün kullanabildim daha güzel uyur diye daha çok uyandıriyordu
mgshnaslna lAmMelodi bebeklerde olan moro refleksinden dolayı ilk 40 gün bende kullanmamıştım ama sonra mecbur kullandım