Aysnkrtr09 Telsiz alacağım ama marka konusunda bilgim yok hangisi iyidir, kullanıp memnun kaldığınızı yazar misiniz
Zubeydeoguzhanalpbera Vtech kullanıyorum 1 yıl oldu gayet memnunum hatta eşim diyor ki bazen bebeğim telsizi alıyor o annenin can damarı oğlum aman kırma ver bana diyor 🤣