Cly01 valla benim duşakabinim blursuz dümdüz cam olanlardan ilk evlendiğimde gezmekten camlarının kireçlerine bakamamıştım. 2 ay falan sonra aklıma geldiğinde tabiki lekeler asla çıkmadı. Sonra bütün lekeleri arkadaşımın önerisiyle şöyle çıkarttım. Boş sprey şişeye yarısı porçöz yarısından daha az su olarak doldurdum. Maske ve eldiven takıp sıktım 3-5 dk bekletip süngerledim ve tamamı çıktı kireçlerin. Şimdi de 2-3 duşta bir asperox mavi ile yapıyorum.