Kızlar benim oğlum 9 aylık erken doğduğu için düzeltilmiş yaşı 8 aylık oluyor sesli bir oyuncakla oynarken çıngırak ıslak mendil paketi veya oyuncak sesli kumanda vs kulağına götürüyor ve sesi öyle dinliyor doğduğunda sol kulağında hafif işitme kaybı vardı sonrasında tekrar test oldu ve geçti genelde sol kulağına götürüyor sizce normal mi böyle bişey yaşayan var mı yani her bebek böyle şeyler yapar mı