Kızlar bebeğim 1 ay 3 günlük 4.600 kilo molfix 2 numaraya geçmiştik sızdırma sorunu vardı sıkmaya başlamıştı zaten 1 numara, 2 numaradan da nerdeyse bir paket bitti sayılır yine sızdırmaya başladık 3 numara mı almam lazım yoksa molfixten kaynaklı mı bu sorun erkek bebekte nasıl sağdan soldan karnına çiş sızıyo anlam veremiyorum 🤷🏻♀️