ceylanakyuz aden_26 ilk zamanlar dalin kullandım ve sonra içeriği beni tatmin etmedi (çok araştıran biriyimdir) mustelaya geçtim ve çok memnumun evet pahalı ama çok iyi
rana0234 aden_26 evde INCIA var fakat ben hiç kullanmadım.Surekli değil gerek gördüğümde zeytinyağı sürüyorum vücuduna çok değil,gözenekleri tıkamak istemem.