merveidilakcay Dogum yapalı 3 ay oldu bebeğim kuveze girince süt sagma makinasi aldım 1 hafta kuvezde kaldi o dure zarfında kullandım sonrasında kutusuna kaldırdım ciddi alıcılar özelden yazsın kızlar
merveidilakcay Bebeğim kuvezdeyken kullandım sadece tertemiz kutusunda 800 e satacağım benmde ihtiyacım var çocuklarıma mont alacağım o parayla inşallah