Bi gün bende anne olacak mıyım derken şimdi onun büyüme hızına yetişemiyorum sanki🫠 6 sene bekledim ne sınavlardan geçtik.. hamileliğimin son ayı ve lohusalığım da yaşadığım cehennem azabı.. ah onları rabbime havale ediyorum.. sonra yoğun bakıma girdi kollarımda nefesi kesiliyordu ah neler neler.. şimdi iki yaşına giriyor benim kalbim💙 anneciiiiimm diyor yaa eriyorum Rabbime bin şükürler olsun anne kelimesini duydum tattırdı.. dün akşam küçülen kıyafetlerini artık kullanmadığımız eşyalarını ayıklıyordum evden birazdan gelip alacak birisi yine bi duygusala bağladım… 12 kasımda iki yaşında olacak 🥲 Rabbim güzel yazılar yazsın evlatlarımıza..