Bennededimki bebeğiniz daha çok kücük çok normal.
Benim kızım 26 aylık olacak. Evin bir odasını oyun odası yaptık. Yazı tahtası, boya kalemleri, masası sandalyesi, legoları, kum aktivitesi, top havuzu, Fisher pricein çoğu ürünü, makyaj masası seti, ütü masası, kitaplığı daha yazamadığım bir sürü şeyi var. Kreş gibi yani.
Kendim de sınıf öğretmeniyim. Şu an doyumsuz ya da ilgisiz olduğunu düşünmüyorum. Tam tersine algıları açık bir şekilde büyüdü. Her şeyin amacını biliyor. Her konuda aktif. Fakat 7/24 oynamıyor zaten. Yeri geliyor evde can sıkıntısından patlıyor. Onun ayarını yapabiliyorum.