ysmnabd Kızlar aldım geldim ölçüyü nasıl ayarlıycam yardımcı olun bebeğim 6 kilo. 1 ml yeter mi. ? 1 ml çubugun dolusunca oluyor normal mi lütfen yazın
Su_de Bende aynısını kullanıyorum 7 kilo 7 damla damlatıyorum ama ağzına değil boş biberon başına sayıp damlatıyorum onu da ağzına verip içiriyorum
ysmnabd Su_de kilo başı 1 damla o halde teşekkür ederim 1 ml dedi eczacı baktım bir ml çubugun dolusunca oluyor fazla gelir
Lylcyln 6.500 gr 10 damla dedi. Üç gundur kullanıyoruz aşırı huzursuz çok kaka yapıyor ama ıkınarak iyi gelmedi sanki