Sevgili anneler kurtulamıyorum. Geçen seneden beri 3 kere doktora gittim, bir ara bitmişti birkaç ay iyiydim, tatilde havuza gittik yine tekrarladı. Aylardır fitil kullanmaktan, o kadar çabalayıp hala kaşınmaktan çok sinirim bozuluyor. En son gittiğim doktorun olduğu hastane de kapatıldı. Google da araştırdım bitkisel tedaviler ama hangisini nasıl kullanacağımı bilmiyorum. Elma sirkesiyle silmek yazmış fakat komple tahriş olduğu için elma sirkesi imkansız en azından bu ilk süreçte. Var mı sizin bildiğiniz, uygulayıp faydasını gördüğünüz bitkisel, doğal bir yöntem☹️