SooMin hayırlısı olsun bir kere başladıysanız son dozu da alsın artık. Ya ben de öyleyim doktor 12. ayda Çağırmıştı aşı için götürmeye korkuyorum şu an hastaneler salgın dolu bebeğim üç aylıkken bronşit olmuştu ben de travma kaldı yine olacak diye korkuyorum o yüzden bu kış çok iyi korumaya çalışıyorum martta götürmeyi düşünüyorum doktora da izah etmiştim zaten kapalı alanlara girmiyoruz diye Eve misafir kabul etmiyoruz vs