Merhaba bebeğim 9 ay 7 günlük 5 aylıkken ek gıdaya başladık en başta her şey muhteşemdi fakat sonra bebeğim yemeyi bi anda kesti diştir dedik dişleri çıktı fakat iştahı geri gelmedi kaşıkla bir şey yemeyi reddediyor kaşık gördüğü an ağzını kitliyor farklı kaşıklar denedim yine yemiyor sıvı çorba yoğurt vs kesinlikle veremiyorum çok nadir keyfine kalmış yerse yiyor sadece eline aldığı katı şeyleri yemek istiyor bu sefer de kabız oluyor dışarı çıkarıyorum her şeyi denedim yok zaten eliyle yediklerini de bi iki lokma ağzına denk getiriyor gerisi hep yerlerde çok yoruldum artık her gün yesin diye tarifler deniyorum yediremiyorum bebeği böyle olan sonradan düzelen anneler var mı? Hep böyle olacak diye korkuyorum 😭😭 ek olarak mama kullanıyoruz anne sütü almıyor memeyi bıraktı