niluna evet kızarık ve pullu şekilde tarifi vereyim yaklaşık 4 litre suyu kaynatıyoruz içine 4 avuç kuru dut atıp 10 dakika kaynatıp soğumaya bırakıyoruz soğumak dediysem soğuk şekilde kullanmıycaz hafif sıcak olacak biraz eli yakavacak ki içine işlesin iyice sonra egzamalı yerlerimizi eşimin elinde ve ayağında var önce elini suya sokuyor egzamalı yerleri ovuşturuyor iyice yumuşayana kadat sonra ayağını sokup ovuşturuyor 15 20 dakika bekleyecek suyun içinde peçeteye silip hiç su değdirmeden yatıyor bunu 2 günde 1 yapıyor düzenli yapımda yok oluyor ama sürekli kullanmak gerekiyor eşimin tamameen bitiyo sonra yapmayınca tekrar çıkıyo maalesef ama eşimin çok stresli bir hayatı da var bide bikaç şeye alerjiside var onlara dikkat etmediği içinde tekrarlıyor olabilir bizde bunu çok ünlü bir profesörden öğrendik belki sizinki tamamen biter denemenizi tavsiye ederim