mom97X ben bebeğimin hazır olduğunu fark edip dün başladım. 4 ay 26 günlük. Gece tam 1 saatin sonunda uyudu🥲
-beşiğine koydum, emziğini verdim, eee ee ve pış pış diyerek pat patladım.
-Biraz ara verdim.
-Ağlayınca kucağıma alıp sakinleştirip geri koydum (1-2 defa oldu)
-eee ee ve pışpışa ara verdim, ağlayacak gibi olunca devam ettim.
-ben yanındayım hadi bebeğim başarabilirsin uyuyabilirsin dedim.
-elimle sürekli temas halinde oldum.
-yüzünü, saçlarını okşadım.
-sakin kaldıkça müdahale etmeden bekledim.
Gece uyandı, besledim çünkü gece beslenmeyi kesmek için erken olduğunu düşünüyorum. Yatağına koydum pışpışladım uyudu. Sabaha karşı tekrar 1 saat sonunda uyudu.
Bu sürelerin zamanla kısalacağını umuyorum.
Bebeğimin hazır olduğunu ise şöyle anladım, gün içinde halısına falan yatırdığımda uykusu olunca gözleri mayışıp sakinleşiyordu. Bir iki kere pış pış yaptım uykuya dalamayınca ağladı. Sonra sallayarak uyuttum. Sonra bu durum tekrarlayınca dank etti. Belki bebeğim işaret veriyordu. Yani inşallah öyledir🥲😂
Çok yeni başladım ama sallamadan uyuyunca o geçen 1 saat hiç gözümde değil inan. İnşallah hepimiz sallanmayı kolayca bırakabiliriz amin🤲🏼