Kızlar 1 buçuk ay önce kızıma bir sürü tulum aldım (8 tane) hepsi de çok güzel, duruşuna aldandım, bir daha da patikli tuluma tövbe ettim asla almam.
Genişlik olarak sorun yok fakat boydan kasıyor 😓
Patikli tulumları değerlendirenler var mı?
Bana fikir verebilir misiniz?
Kızım 6 aylık olacak en azından 2,3 ay giyseydi iyiydi 🥲 terzi yapabilir mi sizce bu işlemi?
Sade beyaz,krem çorap alıp götürsem onları ekletebilir miyim? E-bebek’te satılan çoraplı altlar gibi düşünün 🙏🏻
En azından evde uyku tulumunun içinde falan giyer tulumlarını boşuna almış olmam diye düşünüyorum, çünkü çok beğenerek almıştım 🥺