Kızlar bebeğim 7.5 aylık 2 gün önce ateşi 38.5 oldu düşmedi doktora gittik kan idrar yapıldı temiz çıktı çok şükür doktor ateşini takip et calpol ver düşmezse getir dedi dün gece bi ölçüyorum 39 çıkıyor bi ölçüyorum 37 çıkıyor ana bebeğimde bi huzursuzluk yok yani bacakları elleri falan normal sadece kafası ve yanakları sıcaktı az ince ölçtüm 38 cıktı calpol verdim acaba diş cıkartıcak o mu yapıyor doktora gitmelimiyim tekrar