mery1608 kuzlarrrr ne olur bi şeyler söyleyin ne yapsam bir türlü tam düzelmiyor geri kabız oluyorum ne yapabilirim dupahalac içiyorum olduğumda düzeliyor tekrar ediyor 1 hafta sonra falan ne yapabilirim nasıl geçer 4 aydır doğum yapmısım
beyzaslan mery1608 bende 2023 Ekim ayında doğum yaptıktan 1 ay sonra Kabız oldum.Tam 5 gün boyunca ne acılar ma ağrılar çektim eşim sağolsun 2 kere makattan libalaks yaptı anca o şekilde tamamen geçmişti.Sonrasında kendi araştırmalarımla eczanelerden dulcosoft isimli sıvı solüsyonu aldım.O tüm kabızlık sorunumu çözdü denemenizi tavsiye ederim :)
beyzaslan mery1608 bence dulcosoft u denemelisin belki de son bulur derdine bilemezsin çok geçmiş olsun diliyorum 🥹
mery1608 beyzaslan bende dupahalac kullanıyorum o kabızlığıma iyi geliyor ama sonra bi süre sonra tekrardan oluyorum bıraktıktan 1 hafta sonra falan tam düzelmiş oluyor geri oluyorum
sila_8 mery1608 merhaba bende oyleydım suan yaklasık Altı yedi ay dogumdan beri oyleydım hormansal bri durum adaçayı için bol bol yeşil vay zeytınyag bol su ama normal oluyormus sezeryan sonrası benım
alevvela Soğuk sıkım zeytinyağı için sabah aç karnına, başta iki üç yemek kaşığı, sonraları hergun bir yemek kaşığı, ben böyle çözdüm..
mery1608 alevvela bunu yapıyordum aslında bi daha baslıcam ama galiba iyi geliyordu gerçekten ama yine düzelmedi bıraktım düzeldi diye tekrar oldu ne kadar sürede geçti sizinki
alevvela mery1608 dört beş günde etki etti devam ettirdim ben, bende çok çektim ama şuan hiç yok,yinede içiyorum süte geçer oğluma da iyi gelir diye.