2 gü&n önce kizimin atesi cikti acile gittik dişten şuphelendik dr.da dişten şuphelendi ama her ihtmale karşi içiniz rahat etsin kan idrar alalim dedi.idrar temis cikti. kanda crp 0.5 olmasi gerekirken 9.29 çikti sonuclari baska dr.gostermek zorunda kaldik.doktor ben ateşin dişten mi enfeksiyindan mi oldgnu bilemem dedi antibiyotik yazdi 37.5 gecerse ver dedi(zatwn geçiyordu) 38.5 leri gorduk.bende dün verdim 1 kere.4 saat araylada calpol dolven veriyordum.bu sabah ateşi yok cok sukur ateşsiz uyandı simdi ben antibiyotige devam etmelimiyim???crp degeri yükselir diye korkuyorum doktor crp degeri içjn vermişti zaten