Kızlar günaydın..bebeğimde 2 gündür ateş var takip ediyoruz 38 olmadı hiç ama geceleri oluyor gündüz yok bişey.Bununla beraber sabah akşam ishal oluyor iki kez yapıyor yani.Dişi mi çıkacak emin değilim alt dişleri 7 aylıkken çıkmıştı. O zaman da biraz ateş olmuştu. Diş çıkartırken bebeği ishal olan oldu mu endişelendim açıkçası.