Hiilyuss ebru171_ ilk 1 haftalıkken kestim sonra 2 sefer de kazıttım oglumu. Simdi kzıımı yine 1 haftalıkken kestim kazıtcam inss 😂
irem88 ebru171_ 7 günlükken hep kesiyoruz 2 gün önce kestik kızımın dinen sünnet sağlık olarakta gözlere çok faydası var bide kesilen saçları kuyumcuda tattırıp altın gramı ile sadaka veriliyor 4 çocuğum oldu hepsine aynısını yaptık
es6 ebru171_ normalde kesmeyi düşünmüyordum kızım 3 ayına giricek ama kafasında konak oluştu 1 aydır geçmedi ve saçları çok dökülüyor sürekli ağzına falan bizim ağzımıza giriyor o yüzden yarın mevlit okutucam sonra kesicez inşallah
ebru171_ Ben kızım iki aylıkken kafa arkasinsaki saçlar kecelesmeye başladığı için kesmiştim biraz ve üçüncü ayında tüm saçını kestim iyikide kestim su an çok temiz bir şekilde uzuyor 😊
Rwerdst ebru171_ ben 9 10 aylıkken kestirdim ilk. 2 ayda 1 kestiriyorux şuan da modeli vermek için. Bebek kuaföründen devam ediyoruz 😅
hndathn ebru171_ oğlumun kını 9 aylıkken kızımın kını hıc kesmeyecektık ama çok döküldüğü ıcın 15 aylıkken kestirdim sonra sadakalarını verdim
ebru171_ hndathn bende vericem Allah nasip ederse ama saçlarının hepsini toplayamadim acaba eksik olurmu