Kızlar sırf bu soruyu sormak için foruma katıldım. Benim 22 aylık bir oğlum var ve 9. Ayından itibaren yediği şeyler: haşlanmıs yumurta, muz, pirinç unu, pekmezi her sabah karıstırıyorum onu yiyor. OG marka (sadece bu marka) tarhana ve makarna yiyor. Son 2 aydır da mamayı bıraktık gece yatarken süt içiyor. Soruma gelecek olursak, 2 haftadır bebeğim sabahları yaptığım karısımdan baska bir şey yemiyor. Ne o tarhana ne makarna. Süt istiyor vermesem inat ediyor aglıyor bende mecbur veriyorum. Bu saydıklarım dışında çoğu şeyi teklif ettim özel yemekler yaptım yemedi hepsini reddediyor. Ve agzına uzatsak veya değdirsek tadını duysun diye feci derecede aglıyor istemiyor. 2 haftadır cok caresizim bana yardımcı olun ne olur. Ben bebeğime ne yapabilirim? Bir ilacı takviyesi var mı? Doktora götürsem yediği yeter diyor kan değerleri çok iyi kilosu 11.2 kg. Ama anne yüreği çok üzülüyorum. Bir yere gidemiyorum gittiğim yerde de yemek yemiyor illa kendi evinde yiyecek. Bir çıkmaza girdim. Nolur tavsiyelerinize ihtiyacım var.