nesibee12 Babyyyyyy okullarda el ayak hastalığı var demişlerdi anaokuluna felan gidiyor mu ordan olmuş olabilir
Gencanne2 Babyyyyyy bana alerji gibi geldi. Küçükken ısırgan otuna dokunduğumda böyle oluyordu sanki elim. Kaşınıyor mu?
Eda6714 Babyyyyyy egzama olabilir ellerini nemlendirebilirsiniz düzenli kremle geçmezse doktora görünün