Kızlar bebeğim memede uyuyor, meme dışında hiçbir yöntemle uyumuyor başından beri öyle alıştı çünkü. Bu durum canımı çok fazla sıkmıyor çünkü zaten çalışmıyorum genelde evdeyim, istediğim an uyutuyorum ama tabi beni zorladığı yarım saat falan uyumadığı zamanlar da oluyor. Bir yandan diyorum uyku eğitimi alayım memede uyumasın artık, diğer yandan da zaten şöyle nasipse iki yaşına falan geldiğinde annecim artık meme yok gel beraber yatalım beraber sarılarak uyuruz’ falan desem acaba başarılı olur muyum? Hani hiç eğitim falan almadan beni anlayabilecek aşamaya geldiğinde konuşarak memede uyuma durumunu bitirebilir miyim? Bu konuda kafam çok karışık o yüzden tecrübeli annelerden yorum bekliyorum 🤗