MyDarlingSon Kendi dolabında mı ayrı başka yerde mi 😆 bugün dolaplara giriştim de, odasında benimki ama yer tutuyo baska yeremi koysam dedim bilemedim 😐
asya343 MyDarlingSon Benimkinin odasında ,bi pike takımı var bide nevresim , henüz 11 aylık daha kullanmadık şuanlık çarşaf sadece 🤣 dolapta bi bölmeye onları koydum
Bayancorek MyDarlingSon kendi dolabında duruyor nevresim kısmı yapmıştım orada , eşyaları hiç etrafta veya benim dolabımda değil her şeyi kendi dolabında duruyor
Yarim_Kilo_Kiyma MyDarlingSon Kendi odasında komidinin en altında. Küçük oğlumda kendi komidininde. Sonra hepsi heryere karışıyor