Gulfem07 doktora götürmelisin gümüş nitratla kurutup k vitamini aşısı yapılıyor . Tam kurumamış demekki yıkamayın doktora gidin size en doğrusunu söyler enfeksiyon olabilir benim oğlumunda kanamıştı ben hemen doktora gittim k vitamini aşısı yetersiz gelmiş kilolu doğduğu içim demişti doktor