Hiilyuss evet sürekli en ufak hareketi kötü bir şeye yoruyoruz istemsiz. Aslında biliyosun içten içe alakası yok, ama ya varsa endişesiyle insan kendini korku dolu bi halde buluyor en sonunda. Gerçekten objektif bakabilmek de çok zor çünkü evladın en büyük zaafın. Onlar da bunu bilip kullanmaya çalışıyor zaten Allah bildiği gibi yapsın hepsini ya bu dönemde çocuk büyütmek çok zor kendi kendilerine problem yaratıp bi de çözüm üretip para kazanmaya çalışıyorlar bi oyun grupları türedi mesela. Neymiş çocuk sosyalleşcekmiş biz sokaktaki arkadaşlarımızla kuzenlerimizle zaten sürekli oynuyorduk ama yok diyo ki bu sefer de farklı kişilerle sosyalleşsin yani diyor ki para harca. Gibi gibi işte…