esratr1 Kızlar bebeğim 2 ay 24 günlük geceleri emip koyuyordum yerine uyuyordu 2 3 güne kadar ama şu 3 gündür emziriyorum asla uyumuyor mızmızlanıyor ağlıyor uyusa bile sık uyanıyor acaba atak haftasından dolayı mı yoksa neden böyle bilemiyorum 🥺🥺
gulsahnur esratr1 2 ay 15 günlüğüz durum aynı gece 2 kere uyanıp emen uyuyan bebek gitti saat başı uyanan uykuya dalması vakit alan bir bebek geldi. Gelişim haftasından kaynaklı diye okumuştum ama alışkanlık ederse diye korkuyorum zaten gündüz uykusu hiç yok