Bebeğinizin bez bölgesinde kaşıntı yaşadığınız oldu mu. Alerji diye düşündük ama sadece bez bölgesi olunca bezden kaynaklı olduğunu düşündük. Doktorlar da öyle söylüyor. Ama çocuğum hiç rahat değil çok kasıyor tirnak izi yapıyor bütün bezleri denedik. Bu durumu yaşayıp çare bulan var mi