Kızlar bebegım 6 aylık olcak ek gıdaya geçtik yüzünde dikkat ediyorum kaçtır sinek ısırığı gibi bişeyler çıkıyor ama tane tane şeklinde yüzünde 6 tane var ayrı ayrı yerlerde öbür yamalarda 3 4 tane var ben hep dönek ısırığı dedim ama alerjıden şüpheleniyorum ekstra çocukta degısıklık olam burnu tıkalı hafıftrn öksürük sizce olabılır mı süt alerjısı merak ettiğim cilt tepkili nasıl oluyor sinek ısırığı mı yoksa alerjımı resim atılıyor mu!