Bu aylarda bebeği olan anneler sizde durumlar nasıl ? 16. Aydan beri oğlumun huyu bambaşka oldu. Bir yere odaklanıyor mesela bi şey istiyor parmağıyla gösteriyor , bu mu diyorum yok bu mu diyorum yok gösterdiği yerde verilebilecek her şeyi veriyorum asla susmuyor öyle bir ağlıyor ki sakinleşmiyor en basit örneği bu yaşadıklarımızın. son atakmış geçecek diye bekliyorum ama 17 ay 5 günlük oldu gün geçtikçe daha huysuz oluyor . Yani inşallah ataktır biter ve rahatlarım ama bir yandan 2 yaş sendromu başladı diye ödüm kopuyor. Daha 1.5 yaşında bile değil şimdi başlasa 3.5 yaşına kadar nasıl geçecek :( birde emmeye aşırı düşkünleşti bir ara resmen bırakmıştı bıraktırmakla uğraşmayacağım kendi bıraktı diyordum şimdi sürekli meme meme diye emmek istiyor.