MerveBostanBayrak Benim oglum 10 gün önce 6 aylık oldu. Ben gectim 6-18 ay emziğe avent kullanıyodum yine aynı markadan devam ediyorum oğlum direk kabul etti. Sıkıntı yaşamadım ama emzik kısmı daha büyük olduğu icin belki alısma süreci olabilir bebeginizin.