Çok geçmiş olsun 😔 bence bunun için genel cerrahi uzmanı ile görüşün. Muhtemel yarılan kısıma antibiyotikli krem verecektik. O yarılan kısım zamanla iyileşmeden sanmıyorum bir seylerin iyi geleceğini 🥹 ilk zamanlar bebeğimi emzirirken uçları yarılmış, kabuk bağlamıştı. Kabuktan dolayı süt gelemiyordu ben de her seferinde kabukları yoluyordum çok sancılı yara bere dolu bir süreçti. Kayınvalidem streç film ile kapat demişti. Lansinoh kremi sürüp üstünü streç film ile kapatıyordum hemen iyilesiyordu belki sizde de etki eder