Eb2 benim oğlumda 14 aylık son bir haftadır başladı sürekli uyaniyo düzene girdi demiştim gece geç uyumamalar sürekli kalkmalar dış vs de çıkmıyor atak haftası falan olduğunu düşündüm bende bakamak lazım ama geçici bir süreç olduğunu düşünüyorum , benimide sürekli memede ve aşırı hırçın hatta mememi ısırdı çok kötüyüm 😔