Ademinee Kızım 10 aylık ama sadece geri geri sürünüyor ve destekli ayakta duruyor emeklemeyecek galiba bebeği emekleden yürüyen anneler var mı kaç aylıkken yürüdüler
myangel Ademinee kızım 11 buçuk aylıkken iki adım üç adım derken tam 1 yaşında yürümeye başladı. Şuan 14 aylık baya yürüyo. Yürüdükten sonra emeklemeye de başladı arada 😄 yürümeden önce poposunun üzerinde hoplayarak gidiyodu ya da yuvarlanıyodu
Kubra31 Ademinee benim kizim 11aylikken emeklemeye basladi 1 yaşında hala yürümüyor. Bebekten bebeğe degisyo belki hic emeklemek sikinti etmeyin😊
gamze12 Benim kızım da 10 aylık emeklemiyor. Yuvarlanarak gidiyor. Kanepeye tutup sıralıyor biz koydugumuzda 😊
mummy gamze12 bebeğim 1 yaşında benimki de yuvarlanıyor emeklemiyor herkes soruyor sürekli açıklama yapmaktan bıktm😣
gamze12 mummy takma onları bebislerimizin canı ne zaman isterse o zamn yürür 😊 benim çevremde hep öyle bende bnm kız tembel diyorum 😊
Ademinee Lavanta01 kedinin peşine gider belki çok şanslı bebeginiz evcil bi hayvanla büyümenin onun için artısı çoktur
Yigitahmedim Ademinee 11. Ayda da başlayabilir emeklemeye ablamın oğlu ve kuzenimin oğlu 11. Ayda emeklediler 14 te yürüdüler. Benim oğlum hiç emeklemedi 13+21 de yürüdü bebekten bebege fark ediyor belki seninde yaşında ya da yaşına gelmeden direkt yürür belli olmaz
Yigitahmedim Ademinee benim oğlumda öyleydi poposuyla giderdi doktor o da bi emekleme çeşidi bize göre dedi 1.5 ay sonrada yürüdü
Lavanta01 Ademinee sagol canim, iyi ki de var ogluşum, şimdiden bile faydasini goruyoruz kizim 6 aylik , onu gorunce guluyor , dokunmak istiyor 😊 bi bakişmalari var ki dunyaya bedel💜💜💜🙏🙏🙏🙏