mars_ay humosumuz ilk hangi besin ile başlayacaksınız? Ben çok tedirginim ek gıda konusunda. Doktorunuz bilgi verdi mi?
kbraalparslann buseccll Ayrı ayrı mı tattırdınız ? Mesela kaç gün aynı ürünü verdiniz beni bilgilendir misiniz? İlk bebeğim hiç bir bilgim yok
dammy buseccll Merhaba konu sahibi değilim ama bir sorum olacak, kapya biber ve brokoliyi nasıl tattırdınız Buharda haşlayıp ezdiniz mi sadece. Brokoli ve karnabahar denemek istiyorum ama çiçekli olduklarından nasıl yapacağımı bilmiyorum
06canan seymayldz12 ilk çocuğuma 4 buçuk aylıkken başlamıştım anne sütü yetersiz geliyodu göğsümün birinden hiç süt gelmiyordu o yüzden erken başlamıştım (yoğurt muz brokoli havuç bunlarla başlamıştım )ikinci bebeğim 3.ayına giricek 2 göğsümden yeteri kadar süt geliyor o yüzden 6.ayda başlatırım diye düşünüyorum
bebeklerrr ikibaloglanannesi 06canan peki benim merak ettiğim bir konu var mahsuru yoksa size sormak istiyorum. Benim ilk bebeğim tek anne sütü alıyordu 6. Ayı tam olarak başlamak için bekledim iştahsız bir bebek ve ek gıda da çok zorlandık . İkinci bebeklerim ikiz mama ile besleniyorlar 4. Aylık da oldular küçük bir ildeyim takip eden bir doktorları yok maalesef erken başlamak ek gıda sevmesi ile ilgilisi var mı yoksa acaba tamamen çocuğun kendinden midir bunu merak.