yildizkilincc Merhaba arkadaşlar bebeğim 2 buçuk aylık son 2-3 gündür gece çiş yapmıyor bezi kupkuru sabaha kadar akşam 8 sabah 7 ye kadar normal mi bu durum yaşayan var mı aranızda gece 4 saate bir emiyor
ysmnabd yildizkilincc normal değil bence ayı daha çok küçük sabaha kadar çiş tutması için. Aç kalıyor olabşlir doktorhnuza da danışın bir . Benim bebeğim sabah klaktığında bez çişten patlayacak gibi şişmiş oluyor