hilalinde1 Arkadaşlar gerçekten fıttırmak üzereyim bebeğim gece belki saat başı kalkıp ağlıyor memede uyumaya alıştı tamam ama bu ne yani ????? Diştir diye ağrı kesici de veriyorum ama yookkk yok
arven2024 hilalinde1 fırtınam kardeşim bizde aynı durumdayız 10 aylık iki saate bi kalkıyor gece 2 civarı kalkınca uykuya geride dalmıyo 5 e kdr salonda oturuyor oynuyo takılıyor kafasına göre alıştım ben
asya343 hilalinde1 Benimki de 10 aylıkken öyleydi 11 e girdi yavaş yavaş düzeliyor gibi , valla bende mahvoldum yeni doğan zamanında bile zorla uyandırırdım şimdi tam tersi 🤣
arven2024 hilalinde1 hiç bilmiyorum 7 aylığa kadar böyle bi durum yoktu emip geri yatıyordu şimdi her gece böyle uykusuzluktan nevrim dönüyo şuan bile göz kapaklarım açılmıyo uykusuzluk çok zor