Deletedmom_215 bambammom ben kullanıyorum. Ocean var bende. 3 mg. Ama bazı günler alsam bile uyuyamıyorum. :(( suan o günlerden birini yaşıyorum.
Babygirll bambammom kullanıyorum yaa maalesef uyuyamam asla. Solgar, ocean kullandım ama şuan Trendyoldan melamon marka melatonin aldım hem uygun içeriği daha çok o daha iyi geldi bünyeme
niluna bambammom ben kullanıyordum doktora gittim hatta melatonin sprey önerdi ayrıca tiroid hastasıyım strestli bir dönemdeydim herşeyini düzene koy iyileşmezse durumun yine gel dedi iyileştim şükür sprey ilk sersem gibi yapıyor ve rahat yatırıyor
bambammom Deletedmom_215 Doktorumun soyledigine göre tr deki melatoninler 3 mg mis ve fazla atkı etmezmis. Yurtdışında 6 mg lik varmış onlar daha ettkiliymis. V melotonin uyku yaapmaz dedi sadece sakinlik verir ve içip uykunun gelmesini bekleme yatağa gir bir kitap aç ve okurken uyuyacaksin dedi. İçip ay uykum gelmiyor deme dedii
Deletedmom_215 Babygirll her gün aynı saatte mi alıyorsunuz? Benim saatleri değişiyor. Bugün uyuyamıyorum bir tik geç saatte almıştım. Bir de ben almadığım zamanlar sabahlıyorum hiç uyumuyorum. Siz nasılsınız?
Gamzeliff Babygirll merjaba canm bende ona bakıyorm fiyatı diğerlerine göre baya uygun kararsız kaldm memnunmsn yan etki yaptımı
Babygirll Deletedmom_215 her gün aynı saatlerde alamam çünkü kızım her gün aynı saatte uyuyan bir çocuk değil dün gece dışardaydık eve geldik saat gece 2 bende 3de aldım uyudum ama bünye alışınca uyutmuyor bir yerden sonra
Deletedmom_215 bambammom evet malesef cok etki etmiyor 3 mgliklar. İnanır mısınız bazen öyle kötü oluyordum uykusuzluktan kendime serum olarak avil taktiriyordum sakinlestirip uyutsun diye:( uykusuzluğu yaşamayan bilmez.
esilamom02 Deletedmom_215 sabaha kadar çok uyutur mu bende kullanmak istiyorum ama 7 aylık bebeğim var geceleri uyuyamıyorum 3 de uyuyorum sabah 6 da kalkıp gündüz uyumuyorum
bambammom Deletedmom_215 Ben uykusuzluk yüzünden psikiyatriye gittim bana uyumam için ilaç verdi onunla çok rahatttim ama aşırı iştah açtığı için hayatında 60 kg görmemiş hep 50 kilo olan beni 75 e çıkardı. İlacı bıraktım ama uyuyamıyorum malesef şuan saat 2. Evdeki herkes saat 10 dan beri uyuyo ben yatakta dolaniorum
Deletedmom_215 esilamom02 yani benim oğlum geceleri cok kalkan bir bebek. En ufak sesine bile kalkıyorum. Yine sabahlarida oğlumla beraber uyanıyorum. Bende uyanmamda sıkıntı yapmadı ama bünyeden bünyeye değişir mi bilmiyorum.
Deletedmom_215 Mircet anladım ben Maraş depremini yaşadığım için sürekli “ biraz sonra deprem olursa ne yaparım” diye düşünüyorum 🥲
Babygirll Gamzeliff yok yan etki görmedim solgar ocean markalarını 1 yıl kullandım bundaki etkiyi onlarda görmedim ama siz yinedw doktorunuza danışın bende iyi olan size ters gelebilir
Gamzeliff Babygirll doktorla görüşmedm canmda normalde magnezyum takviyesi, alıyorm yatmadan önce o pek fayda etmiyot ondan arastrdm denk geldm, sen nekdr süre kullandmçn canm hergünmü