floorjustice kızım kustu, sonrasında 4-5 defa daha öğürdu kusmaya çalıştı sanki boğazında bişey varmış gibi. Mide suyu falan geldi artık kendini zorlamaktan. Bugün parka götürmüştüm baya oynadı orada ağzına bişey aldığından şüphelendim. Hastaneye getirdik. Röntgen çektiler çıkmadı bissy ama metal tarzı şeyler çıkar röntgende dedi doktorumuz. Doktor kan istedi onun sonuçlarına bakalim dedi. Bı degerimizin çok yüksek oldugunu soyeldi (sanırım amilaz)ekledim fotoğraflarini onlardan biri baya yükselmiş. Crp sonucunun çıkmasını bekliyoruz serum takıldı.
Kızımın hiç birşeyi yoktu o yüzden kafam karıştı ve doktor biraz ilgisiz gibi o yüzden buraya danışmak istedim