laledevri35 merhaba benimde bebeğim 1 aylık sarılığı baya düştü 7 5 çıkıyor bende uyuduğu zamanlar emzirmek için kaldırıyorum ama bi yandan da uykusunu bölmek istemiyorum , sarılığı tekrardan yükselir mi acaba ? Bir de emiyor ama sanki bazen 5 bazen 10 dk bazen 20 dk bu normal mi en son doktora gittiğimizde kilo alımı güzel demişti doktoru ama ben az emdiği zamanlar sanki doymamış gibi hissediyorum bu durum normal mi?