minikannsi maşallah diyeyim öncelikle tabiki hepimizin hayali ve duası bir durum ama bana normal gelmedi. 6 aya kadar sık olmamakla beraber beslemek gerekiyor diye düşünüyorum. Ben 4. Ayı itibariyle gece 2 kez 4 saatte bir kaldırıp rüya öğünü verdim. Şuan 7. Aya giriyoruz sayıyı 1 e düşürmeye çalışıcam tamamen kesmek de içime sinmiyor çünkü. Uyku sorunu olmadığı için rüya öğünü verip kolaylıkla uykuya döndürebilirsiniz. Bence uyku saatinden sonra 4 saatte bir mama verin derim. Bende sadece mama veriyorum 3. Ayda kesildi bizim de emzirme işlemi. Ayrıca bir rutin oluşturup her gün aynı saatte yatmasını sağlamak için en ideal ay ve bebeğinizin uyku direnmesi olmadığı için kolay kabul edecektir🙏🏾