Elftrk Bayanlar merhabalar benim kzım suan 2 yasında , saçlarım belli bir dönemde çok döküldü suan normalde döndü aşırı seyrelmemm var. Yani böyke bir durum basına gelen oldu mu , olduysa saçlarınız ne kadar zaman sonra toparladı. Neler yaptınız
haticess0 Elftrk ay benim bebeğim de 9 aylık saçlarım 3 aydır çok dökülüyor seyreldi :( bende burda bekleyeyim
kurabiyevarsimitvar Benim dökülme sürecinde hâlâ ama en çok duyduğum şey biberiye suyu/yağı kullanmak çoğaltıp seyrekliğide düzeltiyor diye biliyorum
Elftrk kurabiyevarsimitvar bunu yaptım bi ara ortadaki açıklığım kapandı ama ondan da yıldım artık yani hala çok seyrek kan verdm herşey de normal ne kadar kötü bir durum ya
laledevri35 Evet bende en çok bineriye ve vitamin takviyesi işe yaradi taze biberiye kaynatıp suyunu sıktım bir de hsmilelikte kullandığım vitaminlere devam ettim baya toparladı
Elftrk laledevri35 hamilelikte ben best vm kullanmıştm ve o dönemde saçlarım cok gürleşmişti. Siz hangisine devam ediyorsunuz
Elftrk kurabiyevarsimitvar sizin daha çok yenii benim çok zaman geçti ama küçük küçük yeni çıkanlarda var da artık tam olarak ne zaman toparlar bakalm
kurabiyevarsimitvar Elftrk Valla bekarken aşırı yoğun saçım vardı 2 tane yandan örgü yapardım kapkalın olurdu şimdi o 1 örgüden daha da az…