res25 Merhabalar, odanın nem derecesi genelde 60-70 arası. Sabah kendimde de oğlumda da burun kuruluğu hissediyorum. Ne yapmalıyım? Nemlendirici vs kullanan var mı veya başka bir önerisi olan?
ChatGPTanne_ res25 al benden de o kadar bazen uyanıp bebeğime serum fizyolojik sıkıyorum burnuna Genzinden ses bile geliyor kuruluk sebebiyle
mamacitaas res25 hekimler nemlendirici önermiyor. Enfeksiyon direk ciğerlere iniyor dedi bizim hekimimiz onun yerine kalorifer üstüne su ya da ıslak havlu dedi
arasssmommm res25 burun için damla var nemlendirici onu veriyorlar özellikle kışın lazım oluyor , nemlendirici değilde hava temizleyici kullanıyorum
huda1903 ChatGPTanne_ serum fizyolojikle temizliyor musuz yoksa direk burnuna sıkıp bırakıyor musunuz ?
huda1903 ChatGPTanne_ teşekkür ederim bende deneyim çok kuruyo bebeğimin burnu rahat nefes alamadığı için çok uyanıyor