Merhaba maalesef bebeğim uyuz olmuş. Özellikle geceleri acayip kaşınıyor. İki kere losyon kürünü yaptık ama bu kaşıntı uzun süre devam ediyormuş. Daha önce bunu atlatıp önerisi olanlar paylaşırsa sevinirim. Parçalıyor kendini kaşımaktan bir aydır doğru düzgün uyuyamıyor bebeğim