14aya giricez anne baba dede gel diyor baybay alkış gel ve nonono (hayır) yapıyor ne dersem anlıyor uyguluyor temel komutları 13ayında yürümeye başladı hiç emeklemedi hala sendeliyor ama yürürken korkuyorum😂 gündğz 2 uyku yapıyor bazen 1 saat bazen 3 saat sürüyor durumuna göre 12.ayında ilk dişi çıktı o yüzden her hafta bi diş patlatıyor kfjdjsjs normalde 9da uyur sanah 8 uyanır bir kere emmeye uyanır ama dişten bin kere uyanır oldu bu kadar 😂