Kızlar az önce yaşadığım şey inanılır gibi değil. Kızım uyandı ve ağlıyor. Ama nasıl ağlamak. Çişi gelmiş tuvalete götürdüm zar zor. Sonra eşim olmadığı için yatak odasına girdik. Altını giydiricem ama etini koparır gibi ağlıyor. Sonra zorla yatağa yatırdım ve lambayı aç diye ağlamaya başladı birden gözüme doğru set bir şekilde vurdu. Ben kızdım biraz da sesimi yükselttim Sonra sustu ve uyudu. Bugün bütün günüm böyle bağırarak kızarak geçti. Ne yapsam anlamıyor. Çizgi filmde ki her şeyi ne görse yapar ama benim dediğimi anlıyor ama uygulamıyor. Bağırmak kızmak istemiyorum ama şu 3 gün içime zehir oldu. Ben ne yapıcam kızlar. Ya doktora götürücem ya da okutmaya