Kpssannesi Merhaba. Geçmiş olsun. Doktor migrenin durumuna göre çeşitli tedsvi yöntemleri deneyebilir. Antidepresan, tansiyon tedavisi, migren ilacı başlangıcı gibi. Size kortizon önermiş, durumunuza göre önermiştir. Kortizon bir hormon çeşidi olduğu için çevreniz önyargılı konuşmuştur. Bazı hastalıklarda gerekli bir tedavi olduğunu unutuyorlar. Benim annem hastalığı sebebiyle on senedir kullanıyor.
Size kısa bir süre başlamış. Dikkat etmeniz gereken şey ilacı vaktinde içmeniz. Azdan başlayıp normal düzeyde ilerleyip bırakırken yine birden kesmeyip azaltarak bırakmanız. Doktorunuz tarif etmiştir zaten. Tuz şeker yememenizi ödem birikme sebebiyle söylemiştir. Bol su içerseniz şişlik ve ödem sorunu yaşamazsınız.
Biraz iştah açan ilaçtır, eğer yemek konusunda kontrol edemezseniz doktorunuza söyleyip akşam veya gece içebilirsiniz.