Merhabalar , 16 aylık kızım sürekli pişik olmaya başladı aşırı kızarıyor ve yanık gibi oluyor resmen krem kullanıyorum. Islak mendil kullanmıyorum pamuk kullanıyorum Fito krem ozon yağı kantaron yağı dönüşümlü kullanıyorum geçiyor sonra yine tekrar ediyor alerjik aynı zamanda ben açtım diyetimi artık her şeyi yiyorum yavaş yavaş ona da vermeye başladım ama bişeylerin içinde direk değil bilmiyorum alerjiden dolayı mı şimdi 1 hafta hiç vermemeyi takip etmeyi düşünüyorum. Aynı durumu yaşayan var mı acaba